kort inlägg

Heej !

Jag har inte orkat bloggat, förlåt förlåt.

Men har tittat in andras bloggar :)
I onsdags var vi i kungsberget och åkte!
Galet nice var de!

Och nu har jag lov, ÄNTLIIIIIGEN!

vet ni vad, det är typ en månad och 18-19 dagar tills vi åker på klassresa! , taggad.


Jag ska försöka fixa tid på sjukhuset today , måste in och kolla mitt knä och min fot, kan inte gå runt såhär nå mer.
Ont som bara den.

nu ska jag Duscha .

btw , GLAD PÅSK (L) <3

puss


www.desireenilsson.blogg.se

VÄRD ATT LÄSA, älskar hennes blogg, vet dock inte varför. haha

Kommentarer
Postat av: Deeeeeessieee :D

Tjoo Sandra! Nu har jag tagit mig tid till att läsa igenom heeeeela din blogg! :)



Väldigt nice om jag får säga det själv :D

2010-04-04 @ 00:36:49
URL: http://desireenilsson.blogg.se/
Postat av: hugo ;)

glad påsk ;P (L)

2010-04-06 @ 20:03:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0