VALBO=PANK..TUR ATT INTE JAG BETALAR

Tjoo

vaknade upp runt 9 , duschade o ringde fredda så vi kunde åka in till valbo!

handlade väl för runt 700 om inte mer, men jag betalade inte, som tur är ;)
Tack för den stunden (L) <3

Sen åkte jag hem o latade mig som bara tusan.

Gick hem till tessan, men hon skulle på träning en stund efter :)

SNACKA OM TAGGADE VI ÄR!
BIRKA PARADISE HERE WE COME!

Vet ni vad jag tycker att jag o tess borde göra?
Skicka en varning till dom att 2 yber coola blondiner kommer, så dom är förberreda liksom !
HAHA

Jag har 3 sidor lång packningslista :O
Ska liksom sova ''borta'' en natt, men.. jag vill ju kunna byta kläder varannan timme liksom!

Det blir bada, sjunga, sola o spa som gäller då!!!!!

ohyes vad jag längtar ;q

rätt så nöjd med dagens shopping, men behöver mer!, handlade inte allt.

Kommentarer
Postat av: Robbin=)

Hej tack så jätte mycket ska kolla den så mkt ja kan =)=)

2010-04-06 @ 18:09:30
URL: http://robbinandersson.blogg.se/
Postat av: hugo :)

okey lycka till<333. ha så kul

2010-04-06 @ 19:24:21
Postat av: Bääängssann

Desirée and Sandra, the two and only :)

2010-04-07 @ 18:02:58
URL: http://dessies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0