kollar du, kommenterar du! ;) shoppat!

heej !

idag skulle vi åkt på nå släktfest, för någon som fyllde.

men jag åkte och shoppade istället :)
jag köpte två t-shirtar som det är storlek XL på , haha, jag har inte så stor storlek , ville bara ha några JÄTTE stora tröjor :)
köpte ny trippeltång :)

hhahahaha, jag o mamma skulle gå till bilen, då gick vi förbi en affär, och mamma tog tag i en paljett klännig och bara: men titta, det här är ju typ jag o carina när vi festar, kan jag ha den på kryssningen?

oxå drog hon ut den mer, och sa: Men gud vad stor,! oxå tittade hon upp , oxå stog vi utanför en affär för överviktiga kvinnor. och brevid den där ställningen står det några tanter o kollar på samma klänning. ahahhaa, jag fick skrattanfall o skrattade så alla kollade på mig, jag försökte skratta tyst men det gick inte, så jag o mamma sprang ut till bilen, och jag skrattade fortfarande, fick inge luft för att jag skrattade så mkt, haha.

gud vad pinsamt o roligt de var :)
ringde tessan på en gång o berättade, hon asgarvade hon oxå ! haha :)

sen gick vi in på ikea, sen åkte vi hem och nu sitter jag här! :D

vet ni vad, jag kanske ska  va med älsklings hedvig på tisdag, inte träffat henne på typ 2 år?! kulsombaraden :)

men nu ska jag fixa mig, kankse ska ut o träffa victor :) , puss <3


Kommentarer
Postat av: hedvig

haha så jäkla bäst, höll på att kissa på mig för jag skrattade så när jag läste om när ni gick in på affären xD<3

2010-03-01 @ 16:59:07
URL: http://heddaaa.blogg.se/
Postat av: hugo

fyfan vad pinsamt:D<33

2010-04-06 @ 19:30:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0