kollar du, kommenterar du! ;) snabbt inlägg

heej :)

Jag somnade om i en timme , sedan gick jag ner och duschade.
Efter att jag duschade, tänkte jag få lite lockigt hår :)
Så jag använde Urban Curlylicious(stavning?) [SE BILD NEDAN] , och fönade håret,  för den gör man så man får fram sina SJÄLVLOCKAR.
Vet ni hur resultatet blev? , spik rakt .
Det funkar på typ alla andra i min familj, men inte mitt hår. haha, jag har inga själv lockar :(

jaja, då plattade jag luggen och satt upp det, haha :)

nu ska jag göra mig iordning för att åka till gävle och shoppa :)

bloggar kanske från mobilen senare, puss <3



Detta är de där som man får man sina lockar av :)

 

 -





 puss alice (L)






                           TWILIGHT !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0