kollar du, kommenterar du! ;) , TWILIGHT

Heej!
Jag verkligen suger på och fixa design o så , men jobbar på en header :)
Vet ni vad? , jag har kollat på twilight två gånger inatt , o new moon en gång ! haha

Vampire diaries , har jag redan sett alla avsnitt utav, det visas just nu på 6:an.
Men jag såg alla avsnitt för typ 3 månader sen, så då orkar jag inte titta på de igen , för det var inte riktigt min stil.

Jag verkligen älskar Twilight,  inte för att tex Robert Pattinson eller Taylor Lautner är snygg. eller visst, dom är de!
men det är inte därför jag ser på filmerna o läser bökerna ! :)

Nu jäklar blire bio i sommar ;) tredje filmen kommer ut i juni om jag inte minns helt fel


Nog om de , Jag har lov nu, så himla skönt (L)
idag ska jag.. leka med nicole , kankse. :)
Saknar henne som bara den .

men nu ska jag försöka somna om, puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0