kollar du, kommenterar du! ;)

heej (L)

förlåt , mitt inlägg förra gången dampa typ.. ah.. iaf, har sett twilight, för typ.. sjätte gången? :) o ska se new moon strax :) <3


Jag är typ kär i twilight ;d
haha, jag har lovat tess o vara social me henne ett tag inatt , så de så !

Imorgon blir de en sån där ''slappdag'' hemma tror jag :)








____________________________________________________

Vill tacka alla underbara vänner som finns här, dag som natt, jag älskar er.
Ni ska bara vet ahur mycket jag uppskattar de, ni är helt otroliga.
Ni betyder oerhört mycket älsklingar, o de ska ni veta.
Ni är så gulliga, med allt ni skriver till mig.

ILOVEMYFRIENDS.
_____________________________________________________


-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.--.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-
Amanda, snälla kan du sluta hacka på mig utan anledning, det stör mig?
Och du säger att jag är efterbliven?
Kom igen! , du vet inte ens skillanden på player o otrogen.
Du skriver saker, som vi NORMALA människor sa för 4 år sen.
Det är ju väldigt moget! :)
Och du skriver HAHAHAHAHAH, RÄDD JA ÄR , till försvar
Ja, det var ju gulligt att du kan visa dig rädd oxå :)
Ja , men puss på dig iaf ! :)
-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.


Nu ska jag ner o kolla om det är lång tid kvar tills jag får se New moon :D

vet ni vad? :) , jag ska fixa mitt rum så det är inspirerat(stavning?) från twilight! ;q
slå den ni ! :)


aja. ha de bra, kankse skriver mer sen.
PussN (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0