FÖRLÅTFÖRLÅTFÖRLÅT

FÖRLÅT FÖRLÅT FÖRLÅT FÖRLÅT !

Jag har inte haft tillgång till en dator sen i typ fredags , så jag har inte kunnat blogga något.
har varit sjuk i över en vecka-.-  , det måste vara nå fel på mig.

men iaf i förr går , då hade tessan en tjej kväll !
mysigt som bara den, jag,alva o linnea blev bjudna, linnea fick inte gå.

Jag kom lite senare efter att ha varit i valbo :)

när jag kom hem till tessan satt dom och åt redan , så jag slog mig ner , gav presenterna till tessan o högg in ! ;)

dock inte min favorit mat, men de funkar! Tacos var de.

man skulle inte köpa present, men jag gjorde de ändå (a) , hon fick en mugg som det stod typ till min vän elr ngt  på , och ett ljus som det stod ngt om syster elr ngt  på, kinderägg(stavning?) med hello kitty i :) och en väska som det stod BICTH på.

sedan efter maten åkte vi och bowlade! , disco bowling ofc :) , jag lyckades göra strake(stavning?) det första jag gör (A) . och självklart vinner jag hela bowlingen :), med 12 hela poäng , jippie me!

sen skulle vi hem o se på NEW MOON! ( me love, me love.)

men de blev inge, så vi... ja vad gjorde vi.. knäppte kort :)
ute o inne :)

sen bråkade vi om hello kitty figurerna ;) , o tessan tog motviljigt den fulaste ! haha
sen sov jag kvar hos tessan.


igår åkte jag från tessan runt 10, jobbade på loppisen o åkte hem . fixade mig , sen skulle jag o tessan på Remember me!

mamma sa att bussen gick 16:55 , bussen kom typ 17:25.... sen kom vi in till gävle runt 18:00 , bion började 18:00 . så den missade vi , så då fick vi boka biljetter till Alice i underlandet o gå o äta :)

vi gick till donken.

när jag stod nere o väntade på min hamburgare, kom det in 2 ursöta killar , och vet ni vad den ena killen gjorde?!
han slog mig på arslet, o när jag tittade på honom flörtade han , hans kompis skrattade o mummlade något som lät såhär: bra..adam..skit bra.
självklart blev jag lite.. röd i ansiktet. han var ju jätte snygg!
men tyvärr försvann dom lika fort som jag skrev ett mess till tess som satt på övervåningen o åt...

jaja.. vi gick på alice i underlandet, skit film säger jag bara.

sen sov tess kvar hos mig.

idag ahr det varit loppis, o nu sitter jag här :)

ska duscha elr sova nu, mår illa o är sjukt trött!

ha de bra!

PUSS<3


Kommentarer
Postat av: anonym

alice i underlandet är en pundfilm, ahhahah otroligt wierd.



men men, din blogg är underbar!

2010-03-24 @ 17:57:23
Postat av: Anonym

haha alice i underlandet är en pundfilm, jä*****t weird. menmen haha

din blogg är underbar

2010-03-24 @ 17:58:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0