kollar du , kommenterar du ! ;)

hej !

förlåt för att jag inte gjort något inlägg.
men har ju som sagt varit sjuk :(

nyss ringde pappa , och var stressad o så och sa: sandra, 3:an i twilight har premiär idag!!

jag bara : ehm.. nej pappa, det är flera månader till de.
pappa: nej, men den heter remember me.
jag: men 3:an i twilight heter eclipse ;q och den har premiär på din födelsedag
pappa: jaha.. men det var någon från twilight som spelade i filmen
jag: jaha.. och ?
pappa: aja.. hejdå puss.
jag: hej


sen efter sa Mamma ja, det är ju han pat robinsson som spelar i remember me:)

jag bara : HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAH Pat Robinsson ?! hahahahah

Robert pattinsson heter han hahahah

Kommentarer
Postat av: alexandra :)

HAAHH x'))



vill se remember me med "pat" pattinsson :D

2010-03-16 @ 20:18:09
URL: http://happyland.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0