Kollar du, kommenterar du! ;) musiktips&filmtips

heej :)



Läste Ljudet av ditt hjärta och somnade :$
haha :) , läste till sida 201 sen somnade jag , läste en annan bok före , som heter i taket lyser stjärnorna.
har sett filmen ett dussin tals gånger, väldigt bra :)

Nu hade jag tänkt och skriva filmtips och musiktips ;)

__________________________________________
MUSIKTIPS :
fireflies - Owl city
Sagoland - Medina
Tik tok - Ke$ha
Let me sign - Robert pattinson (<3333333333333)
Sorry, Blame it on me - Akon
Sagoland - MörkVitt
Lever min dröm -  Lorentz & M.sakarias med newkid
___________________________________________



________________________________________
FILMTIPS :
my sister keeper
twilight       (<3)
new moon  (<3)
i taket lyser stjärnorna
________________________________________


nu ska jag fortsätta läsa vidare på boken (L)
Har ni tänkt på att nästan jämt är böcker bättre än filmer? , men jag brukar oftast vela se filmen innan jag läser boken.. men så blev de inte med twilight böckerna.. :P


aja, hoppas jag inte somnar nu oxå..
haha, hade tänk och ta lite bilder på mitt rum (När det är en aning mer städat)
så det blir lite före och efter bilder, om jag nu ska måla om och så :)

så får ni säga om det var bättre före eller efter.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0