''så lejonet förälskade sig i lammet''

- "Så lejonet förälskade sig i lammet''
- "Vilket korkat lamm"
- "Vilket rubbat, masochistiskt lejon"





Jag är helt kär i meningen '' Så lejonet förälskade sig i lammet''
Det ska jag skriva på min vägg :)
samt måla dit omslaget utav varje bok :)
Om jag får för pappa :D
men det borde jag ju få :)

Klockan halv 2 inatt satt jag på New moon , somnade runt 4 , vaknade 08:14
Sträckte på mig , och vet ni vad det första jag gjorde var? :)

Jag startade om New moon , haha :)
Man kan aldrig se dom för mycket!
Nu är det typ 2-3 månader kvar tills tredje filmen går på bio , jag längtar, jag har gjort en nedräkning på datorn hemma hos pappa tills filmen har premiär, haha :D
Nu ska jag fortsätta se på new moon , sen ska jag locka håret o äta frukost ,
PUSS <3


Kommentarer
Postat av: Emelie <3

Åh vilken mysig blogg du har <3

2010-03-01 @ 09:24:14
URL: http://hahaha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0